Popis
Popis MYSLET RYCHLEJŠÍ: Epic World Cup je nejrychlejší závodní XC kolo na světě na hladkých až středně technických tratích díky bezkonkurenční kombinaci účinnosti, ovladatelnosti a nízké hmotnosti. Nejlépe to vystihl mistr světa Christopher Blevins: „Tahle věc mi dává všechno, co bych mohl chtít od hardtailu, a navíc kontrolu a schopnosti plného odpružení. “ K vytvoření tohoto rychlostního stroje stačil zcela integrovaný vývojový přístup, vynález nového radikálního tlumiče a čtyři desetiletí zkušeností s vítězstvím v terénu. REFERENČNÍ RÁMEC: Aby bylo možné dosáhnout maximální rychlosti díky nemilosrdně efektivnímu přenosu výkonu a preciznímu ovládání, náš tým konstruktérů stanovil a dosáhl nových standardů v oblasti torzní tuhosti a tuhosti BB. Tento výkon vyžadoval integrovaný vývojový přístup, který spojil konstrukčně vynikající dvojité diamantové uspořádání s tlumičem uloženým uvnitř horní trubky a zakončený nejdokonalejším kompozitním uspořádáním v historii Specialized. ŠOKUJÍCÍ RYCHLOST: Tým Specialized Ride Dynamics vymyslel a vynalezl pro světový pohár Epic revoluční technologii tlumičů, která jezdci poskytuje účinnost a rychlou odezvu hardtailu PLUS kontrolu, schopnosti a přenos hybnosti plného odpružení - to vše s jednoduchým nastavením. Tlumič SID Deluxe WCID, vyvinutý společně s firmou RockShox, využívá unikátní nezávisle nastavitelné pozitivní a negativní vzduchové pružiny, které zajišťují vyhledávaný „záběr“ hardtailu v kombinaci s odpustností při jízdě v terénu a možností snadno přizpůsobit nastavení pro konkrétní trať nebo vyladit podle preferencí a pocitů jezdce. Nastavte pevný chod a kolo pojede jako hardtail, nebo ho naopak otevřete a získáte jezdce, který bude drtit překážky. Nejste však omezeni jen na „otevřené a zavřené“, jednoduchá povaha jeho nastavení umožňuje jezdci nastavit na spektru od pevného po měkké. PUNCHING ABOVE ITS CATEGORY: 75 mm zadního zdvihu kola Epic World Cup poskytuje kontrolu a schopnosti kola s mnohem delším zdvihem. Protože je navrženo tak, aby se na něm jezdilo na horní hranici nebo blízko ní, poskytuje stejný pozitivní zdvih jako kolo se 100mm zdvihem nastavené s 25% prohnutím. Pro další optimalizaci výkonu odpružení vyladil tým Specialized Ride Dynamics poměrně plochý průběh pružení ve středním zdvihu, aby zvládalo většinu rázových sil jako kolo s delším zdvihem. Zakázkový nárazník Mega Jounce Bumper je díky svým velkým rozměrům „první v oboru“ a hraje klíčovou roli při hladkém zvládání dopadu na dno při největších nárazech. ZBLÁZNILI JSME SE? NĚCO TAKOVÉHO: Zatímco nový a přelomový tlumič SID Deluxe WCID poskytuje jedinečnou kombinaci podpory a poddajnosti v zadní části, BRAIN ve vidlici je stále naživu. Její technologie Position-Sensitive umožňuje jezdci prohnout vidlici o 15 mm pro vyváženou jízdu, poskytuje pružnou poddajnost při malých nerovnostech a pevnou platformu pro šlapání bez nutnosti dálkového zamykání nebo přehazování páček. VÁHA JE PŘEKONÁNA: S hmotností rámu pouhých 1 915 gramů (lakovaný s tlumičem a veškerým hardwarem) se Epic World Cup vyrovná nejlehčím konkurentům. To se promítá do rychlejší akcelerace, efektivnějšího stoupání a svižnějšího ovládání. A to vše se sčítá v rychlosti. Pírkové hmotnosti a monstrózní tuhosti modelu Epic WC jsme dosáhli použitím toho, co jsme se naučili při vývoji našeho rámu Aethos, nejlehčího sériově vyráběného silničního rámu, který byl kdy vyroben, konkrétně pokročilým kompozitovým uspořádáním a tvary trubek. Zcela nový rám Epic World Cup je vybaven technologií odpružení Ride Dynamics Developed a optimalizovaným zdvihem zadního kola 75 mm. Díky technologii tlumení poskytuje Epic World Cup bezkonkurenční účinnost šlapání a je připraven na ty nejdrsnější sjezdy, které na něj můžete hodit - není třeba používat žádné spínače lockoutu. Převodovka SRAM GX vychází z toho, co špičkoví jezdci potřebují v oblasti výkonu řazení a robustnosti, takže je dokonale přizpůsobena brutálním požadavkům moderních závodů Cross Country. Zcela nová vidlice SID SL BRAIN poskytuje 110mm výkon při tlumení nárazů a zároveň rozeznává vstupy od země nebo jezdce, čímž zajišťuje maximální efektivitu. Ručně vyráběná karbonová kola Roval Control s dlouhou tradicí ve světovém poháru mají moderní ráfky bez háčků s vnitřní šířkou 29 mm - maximalizují pevnost, kvalitu jízdy a odolnost - a zároveň udržují hmotnost na minimu. Specifikace FRAMESET Frame Fact 11m Carbon, WCID suspension design, Progressive XC Race Geometry, Rider-First Engineered™, threaded BB, 12x148mm UDH compatible rear spacing, internal cable routing, 75mm of travel Seat Binder Specialized Alloy 34. 9, Steel Bolt ACCESSORIES SWAT SWAT EMT Cage-Mount Tool SUSPENSION Fork RockShox SID SL ULTIMATE BRAIN, Top-Adjust Brain damper, Debon Air, 15x110mm, 44mm offset, 110mm Travel Rear Shock RockShox-Specialized SIDLuxe WCID Ultimate, Ride Dynamics Developed, Independent negative spring, Rebound Adjust, 215x40mm COCKPIT Saddle Body Geometry Power Expert SeatPost Roval Control SL carbon seatpost, Two-bolt clamp, 0mm offset, 415/370mm x 30. 9 Handlebars S-Works Carbon XC Mini Rise, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 10mm rise, 760mm, 31. 8mm Stem Specialized Pro SL, alloy, 4-bolt Tape Specialized Trail Grips BRAKES Front Brake SRAM Level Silver, 2-piston caliper, hydraulic disc, stealth, 180/160mm rotor Rear Brake SRAM Level Silver, 2-piston caliper, hydraulic disc, stealth, 160mm rotor DRIVETRAIN Shift Levers SRAM POD AXS controller Bottom Bracket SRAM DUB Threaded Wide Chain SRAM XO Eagle Rear Derailleur SRAM X0 Eagle Transmission Crankset SRAM XO Eagle, Quarq Spindle power meter, DUB, 170/175mm, 34t Cassette SRAM XS 1295, 12 speed, 10-52 Chainrings Alloy, 34t WHEELS Rear Hub DT Swiss 350 straight-pull, 6-bolt, DT Swiss Ratchet, 12x148mm thru axle, XD freehub body, 28h straight-pull Spokes DT Swiss Competition Race Straight-pull Rear Tire Specialized Renegade, Control Casing, T5 Compound, 29x2. 35 Rims Roval Control, Carbon offset design, 29mm internal width, 4mm hook width, Tubeless ready, 28h Front Tire Specialized Fast Trak, Control Casing, T7 Compound, 29x2. 35 Inner Tubes Specialized Turbo Tube Front Hub DT Swiss 350, 6-bolt, 15mm Thru-axle, 110mm spacing, 28h straight -pull Geometrie S M L XL Crank Length 170 170 175 175 Handlebar Width 760 760 760 760 Stem Length 60 70 70 70 Saddle Width 155 143 143 143 Seatpost Length 370 415 415 415 Stack 600 600 614 628 Reach 415 440 465 490 Head Tube Length 93 95 110 125 Head Tube Angle 66. 5 66. 5 66. 5 66. 5 BB Height 313 313 313 313 BB Drop 58 57 57 57 Trail 113 113 113 113 Fork Length, Full 516 516 516 516 Fork Rake/Offset 44 44 44 44 Front Center 701 726 757 788 Chainstay Length 430 430 430 430 Wheelbase 1124 1150 1181 1212 Bike Standover Height 761 764 774 786 Seat Tube Length 395 410 450 500 Seat Tube Angle 74. 5 74. 5 74. 5 74. 5 Top Tube Length, Horizontal 581 612 641 670.

Parametry

barva zelená
velikost l
#sizes_table# hidden
sezóna 2024
pohlaví univerzální
materiál karbon
průměr kol 29"
konstrukce celoodpružené
rychlosti/převody 1x12
typ brzdy hydraulické
brzdy kotoučové
zdvih vidlice 100 - 110 mm
model epic world cup pro
produktová rodina epic world cup